نشان مار در دفینه یابی به چند حالت دیده میشود که عبارتند از :

  • بصورت نقش برجسته : اگر نقش برجسته بر روی سنگ قبر مار نباشد گنج مشخصی در آنجا وجود دارد در اینجا میتوانید با اندازه گیری مار در مورد فاصله ایده بگیرید.
  • مار در حال صعود : اگر مار در حال صعود دیده اید باید اندازه آن را محاسبه کنید جهتی که میرود جهت غارت است.
  • نماد مار روی سنگ : تصویر مار همچنین میتواند روی سنگ یا خاک ظاهر شود این بدان معناست که گنج با ارزش در زیر سنگ یا زیر زمین وجود دارد.
  • مار خشک شده : اگر سر مار بیرون باشد لازم است به بندهای آن توجه شود گنجینه های پنهان شده این علامت در زیر سنگ است.
  • 2 مار با هم پیچیده شده : با دیدن این نماد باید به دنبال علامت دوم در کنار آن باشید که یک گنج در آن محل دفن شده است بنابراین پیدا کردن آن بسیار دشوار است که در اینصورت میتوانید از دستگاه فلزیاب استفاده کنید به غیر از این گنج در این نزدیکی نیست.
  • علامت مار روی یک قطب پیچیده شده : دم مار در این نماد مهم است که همراه با علامت گنج مار ظاهر میشود این گنج به طور متوسط ​​در فاصله حدود 30 متری مدفون شده است با این حال پس از پیدا کردن آن باید به طور کامل در اطراف جستجو کنید زیرا باز هم یک تدفین برنامه ریزی شده و زیبا در انتظار شماست و یافتن آن بسیار دشوار است.
  • نشان مار بریده : هنگامی که سر مار بیرون است محلی که سیم پیچ داخلی رو به آن است مهم میباشد خاصیت این مار زیر توده سنگ است.
  • مار روی تیر : همه علائم مار نیاز به تخصص دارند این علامتی است که به دنبال آخرین نشانه است افتادگی دم مهم است با اندازه گیری دم، نقطه پایانی تعیین میشود.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: مار ]نشان مار در دفینه یابی،دفینه مار

تاريخ : 20 / 2 / 1403 | | نویسنده : کوروش |

 

علامت نعل در دفینه یابی


نظرات مختلف جستجوگران در مورد نماد نعل اسب در گنجیابی :

این علامت که ارمنی ها عمدتا برای پنهان کردن جواهرات خود از آن استفاده میکردند، نوع علامت چندان رایجی نیست.

تابلوهای نعل اسبی عمدتا نشانه هایی هستند که برای یافتن راه دفینه بعدا ساخته میشوند تا جواهرات ارامنه ای را که از آناتولی خارج شده اند در هنگام ترک این سرزمین ها توسط دزدان و راهزنان غصب نکنند.

از آنجایی که ارمنی هایی که آناتولی را ترک کردند دیگر از این جغرافیا دیدن نکردند، سنگ ها و گنجینه های قیمتی مربوطه در مناطقی که نشانه ها در این مناطق پیدا شد باقی ماند.

از آنجا که ارمنی ها بسیار باهوش بودند گنجینه های خود را بسیار دور از این علامت پنهان کردند به همین دلیل فردی که این تابلو را کشف کرده میتواند تابلوی نعل اسبی دیگر را در مسیر جاده پیدا کند و در مورد منطقه ای که گنج در آن قرار دارد نظر دهد.

این دو نشان نعل مانند مهر هستند و گنجی در قسمت های نزدیک علامت نعل پنهان نیست.

در تحقیقات انجام شده توسط باستان شناسان متخصص بیان شده است که شکل نعل اسب برای بسیاری از کیمیاگران نماد طلا است زیرا حرفی به نام امگا در الفبای یونانی را تداعی میکند به همین دلیل باید به دنبال ناخن در کفش بود.

اگر روی نعل میخ نباشد علامت پر نیست ولی اگر نعل با 6 یا 12 میخ میخ زده شود وجود دفن را تضمین میکند.

علامت نعل اسب را نباید با شکل هلالی اشتباه گرفت.

علامت نعل اسب واقعی دقیقا به شکل نعل اسب در یک منطقه پنهان ساخته میشود.

در صورت وجود علامت نعل اسب باید غاری را در مساحت 2 کیلومتر جستجو کرد.

همین طور اگر نوک یکی از نعل ها بریده شود منطقه ای را که این غار در آن قرار دارد را نشان میدهد.

و اگر در این محوطه 2 کیلوگرمی ورودی غار وجود داشته باشد گنج در این غار پنهان شده و قسمت پنهان آن با گچ هوراسان پوشانده شده است.

نشان نعل اسب با جای میخ خالی در گنج یابی چه تفسیری دارد؟
یعنی شش گام به سمت میخ متفاوت و عمق کار نهایت در سه تا چهار متری وجود دارد نعل نشان از مالی سبک ولی با ارزش است صدرصد طلا موجود است گمانه بعد مسیر شیاری است که روی نماد قرار گرفته شیار کوتاه یعنی دالانی درروبروی شیار وجود دارد چه طبیعی چه دستی البته نه در عمق بلکه روی زمین که با چیدمان چند سنگ بزرگ ایجاد شده در انتهای دالان در کف مورد بررسی قرار بگیرد.

انواع نماد نعل اسب در گنج یابی :

نعل اسبی و تیر : در مواردی که به این سرنخ به عنوان نشانه های گنج و معانی آنها برخورد کردید باید منتظر باشید و در آنجا به دنبال سنگ بگردید شما میتوانید کار دستگاه گنج یاب خود را در آنجا ادامه دهید.

صلیب و نعل اسب : به عنوان نشانگر گنج به این معنی است که در نزدیکی آن غاری وجود دار وارد غار که میشوید جاده دو قسمت است همانطور که همیشه میگوییم در چنین مکان هایی باید مسیر درست را انتخاب کنید و به چیزی که در جدایی توجه شما را جلب میکند دست نزنید وقتی از سمت راست ادامه میدهید به منطقه ای میرسید که به سختی میتوانید از آنجا عبور کنید و اگر بتوانید از آنجا عبور کنید گنج یابی را کامل کرده اید.

علامت نعل اسبی بزرگ : وقتی این علامت را میبینید قطعا یک نعل اسب کوچک (کوره) در کنار آن وجود دارد همچنین باید به طور متوسط ​​در یک منطقه 5-10 متری این علامت را جستجو کنید اگر علامت انگشت کره را پیدا کردید میتوانید به زیر آن نگاه کنید معمولاً میتوانید به این علامت در حدود 1 متر زیر زمین برسید.

اهمیت میخ برای گنج در علامت گذاری نعل اسب :
روی نعل دو نوع میخ وجود دارد که یکی میخ صلیب و دیگری میخ کولی است در حالی که میخ کولی نشان دهنده پول است میخ صلیبی شکل به قبر اشاره میکند میخ کولی روی نعل اسب ورودی غار کوچکی را نشان میدهد در حین باز کردن این ورودیهای غار باید مراقب بود که در معرض گازهای سمی قرار نگیرید میخ کولی نشانی از درختان کهنسال منطقه است تعداد میخ ها گویای قبرهای منطقه است اغلب درختان قدیمی در منطقه ای که این میخ در آن قرار دارد باید نگاه کرد با این حال هنگام بازکردن قبور در اینجا باید بسیار مراقب بود چون قبور اینجا قسم قسم خورده و طلسم است.



ارتباط علامت نعل اسبی با سایر نشانه ها :

علامت نعل اسبی و صلیب : اگر روی صخره ای در میان درختان علامت نعل وجود داشته باشد و روی این تابلوهای نعل اسبی میخ باشد، اگر دور آن صلیب باشد این سکه طلاست نماد صلیب در اینجا نشان میدهد که غاری نزدیک به منطقه وجود دارد به همین ترتیب در دو قسمت غار گنجینه وجود دارد این غار بیشتر به دو شاخه تقسیم میشود اما در اینجا مستقیم وارد غارها نمیشود بلکه به صورت وارونه ابتدا یک شانه و سپس شانه دیگر وارد میشود و کم کم پیشرفت میکند در اینجا پس از گذر از سرداب، چشم اندازی در داخل محوطه انباشته شده 10 متر جلوتر دیده میشود.

علامت نعل اسب و پیکان : اگر علامت فلش در کنار یا روی نعل وجود داشته باشد، سنگی به سمت گوشه ای که با فلش نشان داده شده است وجود دارد این نقطه هدف در نظر گرفته میشود پس نشانه است گنج مورد جستجو در محوطه روی هم قرار دارد که در 100 متری سمت راست، چپ یا جلو و پشت این سنگ قرار دارد به همین ترتیب اگر علامت نعل اسب دیگری در این منطقه وجود داشته باشد این سیستم کار نمیکند.

مطالعات نشانه گذاری نعل اسبی در گنج :

نماد نعل اسب در گنجیابی ساختار نسبتا پیچیده ای دارد در صورت یافتن این نشانه با تحقیق و جست و جوی طولانی تنها رد گنج را میتوان یافت به همین دلیل هر کس این علامت را پیدا کند باید مسیرهای طولانی جستجو و جاده را به طور کامل بررسی کند این فرآیند با وجود تجهیزات متخصص و خرید دستگاه گنجیاب با سهولت بیشتری انجام میشود به همین دلیل در صورت میخ زدن علامت نعل اسبی و انجام حفاری با اخذ مجوزهای قانونی پس از تحلیل منطقه میتوان به منافع حقوقی جدی دست یافت.

در واقع نماد نعل اسب در گنجیابی یکی از واضح ترین نشانه های گنج است بیشتر علامت راهزن است برخی راهزنان نعل اسبی تکی میسازند برخی نعل اسب های بزرگ و کوچک به شکل نعل اسب و نعل اسب درست میکنند تپه یا منطقه ای که نعل ها در آن قرار دارند معمولا آخرین نقطه است شما لازم نیست به مناطق دیگر بروید هر چه در این تپه یا در منطقه است خوب جستجو کنید.

اگر در علامت نعل اسبی میخ باشد معمولا 6 میخ است گاهی اوقات 4 میخ مواظب ناخن ها باشید یکی از دیگری عمیق تر است هر ناخنی که عمیقا پردازش شده باشد جهت آن است.

اگر یک کفش کوچک در کنار کفش بزرگ وجود دارد گنجینه همان جایی است که کفش کوچک است دور کفش کوچک تمرکز کنید.

علامت نعل اسب و امگا بسیار شبیه به هم هستند هر دو علامت گنج خالص هستند اما علامت امگا گنج بیشتری نسبت به نعل اسب دارد.

وقتی کنار نعل سنگی سوراخ باشد منادی گنج زیاد است از چاله نگاه کنید دقیقا همان جایی که میبینید کنده شده است قبل از رسیدن به گنج باید نعل دیگری در سنگ باشد.

اگر کفش دوم را پیدا کردید در مسیر درستی هستید ادامه دهید آن شش سرداب است.

و اگر نعل اسب عمود بر صخره ساخته شده باشد باید اینجا چاهی باشد به چاه نزدیک شوید اینجا دنبال علامت بت باشید و اگر بت را پیدا کردید به پول نزدیک شده اید.

وقتی وارد غار میشویم در وسط آن سنگی برپا شده و پشت این سنگ سوراخی وجود دارد گنجینه زیر کفش 100 اوکا است.

هنگامی که جلوی کوهی که کفش روی آن است دشتی صاف است به سمت دماغه این کوه بروید به دشت پایین نروید بلکه به زیباترین قسمت کوه بروید و در این مناطق بگردید.

این نعل اسب یک علامت گنج است با دقت نگاه کنید یک اثر دودکش کوچک در وسط وجود دارد همچنین یک کانال نازک به این اثر دودکش متصل است این کانال جهت است.

نعل اسب بزرگ و پای کره کوچک :

عکس پای کره باید روی سنگی در 10 متری علامت نعل اسبی بزرگ باشد پس از پیدا کردن پای کره به زیر سنگی که علامت در آن قرار دارد نگاه کنید در حدود 80 سانتی متر به گنج این علامت خواهید رسید همه سکه طلا هستند همچنین چند سکه طلا که به آنها مژده میگوییم بر روی صخره ای که نعل اسب بزرگ در آن قرار دارد قرار داده شده است محل آن در وسط علامت نعل اسب بزرگ است در حال حاضر یک تسکین کوچک در آنجا وجود دارد و اگر نعل اسب روی یک صخره افقی باشد باید یک نعل اسب کوچک جستجو شود نزدیک نعل اسب کوچک جستجو کنید و از اینجا گنجینه های خوبی دریافت خواهید کرد.

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: نعل اسب در دفینه یابی

تاريخ : 20 / 2 / 1403 | | نویسنده : کوروش |

 


تفسیر نماد اسب در گنج یابی :

  • مسیری را که در سنگ نگاره و نماد اسب یا اسب سوار نگاه میکند یک سنگ هست که از طریق آن سنگ بشود به آن اسب سوار شد کنار این سنگ هم ممکن است دفینه وجود داشته باشد.
  • سر نماد اسب باید با دقت بررسی شود اگر سر اسب به سمت خاک نگاه میکند در این صورت گنج خیلی نزدیک است.
  • ضمنا اگر سر، پا، دم، گوش ها متفاوت از جهت باشد باید سمت آنها هم بررسی کامل شود.
  • اگر نماد اسب یا اسب سوار مستقیم نگاه میکند دفینه نزدیک نیست مسیری که نگاه میکند در آن مسیر دنبال یک علامت باشید.
  • اندام انسان اسب سوار و یا اشیائی که در دست دارد یک نشان برای دفینه است و باید با دقت خیلی زیاد بررسی شود.

در گذشته از علامت اسب برای چه مواردی استفاده میکردند؟

  • آنچه در این علامت باید مورد توجه قرار گیرد این است که آیا برای زینت ساخته شده است یا به دلیل عامل دیگری؟
  • گاهی از علامت اسب برای توصیف قبر نیز استفاده میشود.
  • در زمان های قدیم از نقش اسب به عنوان نقوش تزئینی استفاده میشد.
  • این علامت اشکال مختلفی دارد نقوش را میتوان به شکل های مختلف استفاده کرد مانند اسب هایی که سوار بر آنهاست یا اسب هایی که کره در کنار آنها قرار دارد.
  • راه حل هر کدام از این موارد متفاوت است همچنین مهم است که علامت اسب برجسته یا کنده کاری شده باشد.

نشان اسب سوار چه مفهومی در دفینه یابی دارد؟

اگر اسب در گنج یابی سواری بالاتر از علامت داشته باشد موقعیت سوارکار نیز باید ارزیابی شود گاهی اوقات دست یا بازوی سوارکار در هوا است و میتواند شما را راهنمایی کند برخی از علائم ممکن است یک شلاق در دست داشته باشند در این صورت میتواند دستگاه گنج یاب را راهنمایی کند اینها را باید در چارچوب منطق ارزیابی کرد در جهتی که سوارکار رو به رو بوده مهم است در برخی موارد رد پای اسب نیز در آینده وجود دارد این میتواند نشان دهد که پول زیر انگشت پا است.

 

تفسیر علامت گنج اسب در دفینه یابی :

برخی از کارشناسان میگویند باید فاصله بین پاهای جلویی و عقبی اسب اندازه گیری شود و مسافتی که باید طی شود باید به این ترتیب محاسبه شود این باور در مورد اسب های در حال دویدن صدق میکند.

  • اگر اسب موجود در انبار از نظر ترسیم خیلی رنگارنگ نباشد موقعیت اسب در اینجا مهم میشود.
  • اسب همچنان ایستاده و به زمین نگاه میکند باید محل رو به رو شدن اسب را بررسی کرد.
  • در کنار این علامت دیگری نباشد میتوان تصور کرد که اینجا قبری است.
  • برای اسب‌ هایی که یک نقاشی دارند به دم و جایی که اسب‌ ها رو به رو هستند نگاه کنید.
  • اگر اسب در حالت ایستاده و نگاه به صخره کشیده شود هدف باید سنگ باشد.
  • وقتی اسب در حال حرکت نقاشی داشته باشد این نشان میدهد که گنج یاب باید به جلو حرکت کند.
  • هنگامیکه اسب در حالت دویدن کشیده شود نشان میدهد که فاصله بیشتری وجود دارد

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: مقبره باستانیقبر گبریکانال دفینهاستخوان حیوانات استخوان اسباستخوان خوک

تاريخ : 20 / 2 / 1403 | | نویسنده : کوروش |

 

تفسیر نماد دست :

نشانه دست بیشتر مربوط به فرهنگ یونانی بوده و نشان دهنده قسم و بیعت و پیمان بین دفن کنندگان گنج می باشد.

در مورد این نشانه اختلاف نظرهای بسیاری وجود دارد و سعی ما در این مقاله بر این است

که سعی کنیم تمامی آن ها را بررسی و به یک جمع بندی نهایی برسیم. تقریبا در تمامی موارد در اطراف

این نشانه نشانه های دیگری نیز وجود دارند که به ما جهت ، عمق کار و سایر موارد را می رسانند.

از نشانه هایی که در اطراف نشانه دست می توان دید می توان به صلیب ، نشانه تیر و… اشاره کرد.

نشانه تیر در تمامی موارد جهت را به ما نشان می دهد و علامت صلیب نشان دهنده وجود یک قبر در آن نزدیکی است.

اگر در جهتی که تیر نشان می دهد یک تپه وجود داشته باشد

آن تپه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و احتمال اینکه یک تومولوس باشد بسیار قوی است.

محل قرارگیری صلیب در کنار دست نیز دارای تفاسیر متفاوتی بوده و اگر صلیب در داخل دست قرار داشته باشد

دفینه در زیر تخته سنگ نزدیک آن قرار دارد. در موارد اندکی نیز مشاهده شده

که در اطراف سنگ نگاره دست نشانه های دیگری مشاهده نشده

در این صورت باید در اطراف آن نشانه به دنبال گوردخمه باشیم

اگر این نشانه به صورت تکی بر روی یک تخته سنگ قرار داشته باشد

آن تخته سنگ نیز در اراضی صاف و هموار قرار گرفته باشد احتمال وجود درپوش در زیر سنگ وجود دارد.

تعداد انگشتان یک دست مهم بوده و حتما باید تعداد انگشتان کامل باشد.

در صورت کامل نبودن تعداد انگشتان دست،تعداد انگشتان نشان دهنده تعداد نشانه های دیگری است که در اطراف قرار دارد.

 

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: نماد دست چپ در دفینه یابی،آثارشناسی دست چپ،علامت دست در دفینه یابی

تاريخ : 19 / 2 / 1403 | | نویسنده : کوروش |

 نشانه صلیب

نشانه صلیب در گنج یابی و دفینه یابی مانند گفته ميشود که انواع متفاوتی دارد به صليبها چليپا هم گفته ميشود ،

صليبا معرب چليپا است .صليب ها علائم هايى مربوط به حدودا 2000 سال پيش هستند.

صلیب ها در اندازه و اشکال مختلفى وجود دارند .

اولين گام در تفسير صليب ها اين است بايد جست و جو را از ساق متفاوت صليب شروع کنیم

که معمولا نماد قبر هستند و مارا به قبر ميرساند.

خب بريم سر اصل موضوع ،براى رسيدن به هدف نشانه صلیب باید آموزش برتر ديد.

نشانه صلیب ( خاچ ) در گنج یابی ودفینه یابی : صليب علامت و دليل وجود قبرها بوده

و برخى از آنها نيز داراى دفينه هاى گرانبهايى ميباشند.

براى يافتن قبر نباید بیش از ده متر از نقطه مذکور دور شويم .

اگر تمامی ساقهاى صليب برابر باشد و هيچ آثار انتقالى هم در اطراف صليب نباشد در زير صليب قبر هستش ولى اگر این قضيه صدق

نکند تا حدود ده متر همه اطراف صليب باید جست و جو و کاوش شود کوچکترين عناصر غير طبيعى مساوى است با قبر ، همچنین

عمق آن بستگى به دوره هاى مختلف دارد ولى معمولا عمق چندانى ندارند.

ولى صليبهايى که بر روى و دیواره ى صخره ها و سنگهاى بزرگ باشند

حالا با تعداد زوج یا فرد و در اشکال مختلف تفاوتی ندارد .

معمولا چنين صليبهايى بر روى يا در نزدیکى در ورودى مقبره ها و گور دخمه هاى با ارزش مقرر شده اند .

نشانه صلیب گاهى اوقات نيز درست پشت خوده صليبها ورودى هستش ،براى مشخص کردن دقيق ورودى بايد در حد جواهری خاص تفسير شود

صليبهايى که در نزدیک جوغن ها قرار گرفته اند نشان قبرهاى مسيحى هستند .

صليبهایى که بر روى سنگهاى کله قندى هستند

درست زير خوده کله قندى ميباشد و داراى هداياى ارزشمندى نيز ميباشد.

 

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: صلیب در دفینه یابی چلیپا در دفینه یابی قبر گبری

تاريخ : 19 / 2 / 1403 | | نویسنده : کوروش |

 

رودخانه ها جزء قدیمی ترین آثارها و پر کاربرد ترین محل برای مخفی کردن

دفینه ها در باستان یاد شده . مردم از آب به عنوان آشامیدن و حمام کردن و خاصیت های

درمانی که اکثر رودخانه ها داشتند استفاده میکردند و همین باعث میشد که اهمیت زیادی

در گذشته داشته باشد و باعث معروفیت آن رودخانه میشد در تفسیر نماد رودخانه در

گنج یابی هر چقدر رودخانه معروف تر و مورد استفاده بیشتری میان قبایل قرار می گرفت .

و شخصی که اموال خود را در اطراف آن مخفی میکرد خیالش راحت بود که مکان را از یاد نمیبرد .

در قدیم هم مکانی را نداشتند که اموال خود را از گزند دشمنان و راهزنان و…

در امان نگه دارند پس شروع به دفن ثروت خود در این مکانهای معروف میشدند.

تفسیر نماد رودخانه در گنج یابی

۱– رودخانه های طبیعی که خود جوش و به صورت طبیعی از دل زمین بیرون می آمدند و هیچگونه دستکاری در آن نشده بوده پس قضیه آن در علم فنون دفن دفینه کاملا متفاوت با دست ساز بوده است و برای مخفی کردن دفینه از اطراف آن استفاده میشده .

به صورت سنگی بالا و پایین سر رودخانه که رنگ آن کاملا متفاوت با رنگ سنگ های دیگر بود . معمولا به رنگ اخرایی و یا کبود بود که دفینه زیر آن قرار میگرفت .

۲- به صورت تپه ای کوچک یا بزرگ که دفینه داخل این تپه جاساز میشد .

۳- به صورت تک درختی در کنار رودخانه که باز دفینه زیر درخت قرار میگرفت .

۴- به صورت چند درخت که دفینه بین نزدیکترین درخت به رودخانه قرار میگرفت .

۵- به صورت تنور به شکل سه ضلع و یا ستاره داوود که دفینه در نوک مثلث و یا تنور سوم قرار میگرفت .

تپه های گبری که از کنارشان دورودخانه رد می شود یعنی از سمت چپ و راست تپه رودخانه رد میشود

تپه در وسط دو رود قرار دارد ، در مسیر حرکت رود بعد از تپه این دو رود به هم متصل میشوند

فاصله اتصال رودها بعد از تپه بستگی به شرایط فیزیکی منطقه دارد .

رودخانه در گنجیابی

دقیقا جایی که دو رود به هم وصل می شوند همان جا در سمت چپ آن معمولا باید یه نشانی خاص وجود داشته باشد.

این نشان هم میتواند یک درخت باشد هم میتواند یک سنگ بزرگ و خاص و متفاوت باشد هم میتواند نوعی تپه باشد

فاصله این نشان ها با رود هم باز بستگی به شرایط منطقه دارد

در مکان هایی این نشان تقریبا در فاصله ۵۰ متری رودخانه بوده و در جاهایی هم درفواصل بیشتر حتی بالای ۵۰۰ متر بوده

وقتی این نشان ها رو رویت کردید اطراف آن حتما یک قبر وجود دارد که پنهان هست

این قبر متعلق به شخص خاصی هست که چیزهای با ارزشیاز جمله دفینه با خودش دارد.

 

 

 

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: رودخانه در دفینه یابی, دفینه رودخانه, دو آب, دفینه پل قدیمی

تاريخ : 19 / 2 / 1403 | | نویسنده : کوروش |

سنگ مثلث در دفینه یابی

 

گمانه اول در مورد نماد مثلث در دفینه یابی

نماد مثلث در دفینه یابی گمانه اول به این معنا می باشد که پول در مکان بسته ایی می باشد.

دفینه سختی می باشد .

اگر مثلث زاویه تیزی داشته باشد، در جهت آن باید کاوش انجام شود .

و اگر نداشته باشد، باید در اطراف به دنبال ساختارهای متفاوت بود ،

و یا به نماد های کمک کننده سر زد (گمانه دوم)…

 

گمانه دوم در مورد نماد مثلث در دفینه یابی

همانطور که ممکن است نشان دهنده یک دفینه باشد ،

ممکن است یک مزار را نیز نشان دهد .

مثلث نشان دهنده سه پول متفاوت نبوده و سه مزار متفاوت را نشان می دهد .

اگر یک مزار تابوتی باشد، یک معنای دینی دارد. و یا دفینه راهزنان را نشان می دهد .

اکثراً نماد ایی می باشد که گمراه کننده بوده و دو دفینه تقلبی و یک دفینه درست را نشان می دهد .

سه نقطه مثلث ممکن است نشان دهنده سه مزار نباشد .

ممکن است به عنوان رمز، سه تخته سنگ و یا سه درخت باشد .

 

گمانه سوم در مورد نماد مثلث در دفینه یابی

احتمال پیدا کردن درپوشی به شکل مثلث بالا می باشد .

از نظر دفینه یابی، درپوش های ساروجی به بزرگی 50 سانتی متر، مهم می باشند .

در بعضی تمدنها ، مثلث به عنوان در ورودی استفاده شده است .

بهتر است در جهت نوک تیز مثلث جستجو انجام شود .

گمانه چهارم در مورد نماد مثلث در دفینه یابی

اگر چند مثلث در کنار هم به ترتیب قرار داشته باشند، هر مثلث نماد یک اتاق می باشد .

گمانه پنجم در مورد نماد مثلث در دفینه یابی

نماد مسیحیت می باشد. سه عنصر طبیعت را نشان می دهد .

پدر، مادر، بچه. با یک نظر دیگر، روح، بدن، عقل. با یک نظر دیگر ، دنیا ، بشر، بهشت را نشان می دهد .

در سنگ مزار ها و زینت ها زیاد استفاده شده است .

در مزار های تابوتی و قبور صخره ایی زیر خاک مهم می باشند .

ولی نباید فراموش کرد که تعداد مزارها باید از یکی بیشتر باشد .

 

گمانه ششم در مورد نماد مثلث در دفینه یابی

در تخته سنگی که مثلث های ریزی روی آن وجود دارد ،

مثلث دیگری به اندازه 50 سانتی متری به خوبی جستجو شده

و دقت می شود که منطقه ساروجی وجود دارد یا نه ،

اگر هست، در آنجا دفینه اش وجود دارد.

این نشانه ایی رمزگشایی شده می باشد .

گمانه هفتم در مورد نماد مثلث در دفینه یابی

نماد مثلث در تمدن های قدیمی، این گونه استفاده شده

که در خود مثلث درب ورودی وجود دارد .

در عکس پایینی مثال این وجود دارد .

 

 

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: سنگ مثلث جوغن مثلث سنگ مزار سنگ قبر مثلثی

تاريخ : 19 / 2 / 1403 | | نویسنده : کوروش |

نماد چشم بسته

در آثارشناسی دفینه جزئیات نماد و تصاویر هک شده روی آن بسیار مهم و حیاتی می‌باشد گاهاً روی نمادهای دفینه اطلاعاتی ریز و مخفی وجود دارد که باید به آن دقت کرد و این نمادهای ریز به راحتی می‌توانند مسیر دفینه عمق حفاری و حتی خطرات احتمالی که در مسیر حفاری وجود دارد را به ما نشان دهند در خصوص چشم بسته نماد باید بگویم که از نظر آثارشناسی مسیر دفینه همیشه به سمت چشم بسته آثار می‌باشد حال این نماد می‌خواهد سردیس انسانی باشد مثل تصویر بالا و یا تصویر حیوان با یک چشم باز و یک چشم بسته باشد. همیشه مسیر دفینه را به سمت چشم بسته یک نماد پیگیر شوید به علائم ریز مسیر دقت کنید تا به دفینه برسید. شرکت فلزیاب نانو بازرگان ایران بزرگترین شرکت فروش بهترین فلزیاب های دنیا در ایرانمهندس بساکی ۰۹۰۱۳۵۴۵۴۱۵

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: نماد چشم در دفینه یابی،چشم،نماد چشم،علامت چشم،چشم حکاکی،فلزیاب،چشم باز،چشم بسته

تاريخ : 20 / 1 / 1403 | | نویسنده : کوروش |

اسناد زیادی را دیدم که در نقاط مختلف ایران به زبان فارسی ، ترکی و کردی آدرس کار اونها در کنار چشمه بود که به کور چشمه مرسوم می باشد و حکایت  این کورچشمه ها  تقریبا در همه جای ایران مشترکه و در همه جای ایران بر این باورند که از آب این چشمه نباید نوشید و اگر کسی بنوشه کور می شود و یا می میرد و سینه به سینه نقل شده که در کنار این چشمه لاشه پرندگانی که از آب این چشمه نوشیدند وجود دارد و یا مردار حیوانات دیگر .البته این مسله صحت دارد ولی نه در همه جا  . چند روز قبل بنده خدایی از آذربایجان شرقی با بنده تماس داشتند و عین این مطلب را توضیح دادند و یادآور شدند که این چشمه با این مشخصات وجود دارد که چندین نفر از اهالی روستا با نوشیدن این آب بیمار شدند و یا یه بنده خدایی از یکی از روستاهای استان تهران با بنده تماس داشتند و دقیقا عین این مطلب را متذکر شدند و یا یک آقایی از لرستان نیز عین مطلب بالا را توضیح دادند. جالب اینجاست که در همه این موارد نام چشمه کور چشمه می باشد. و اما نکته اصلی که چنین پدیده ایی را ایجاد میکنند چیست ؟ نام این چشمه ها در حقیقت درسته کور چشمه و این نام هشداری بود برای ننوشیدن آن آب . ماجرا از این قراره که در گذشته این آب جاری از روی یک سری از سکه های فله ایی که داخل یک مخزن قرار داشتند رد میشد تا فضای نگهداری آن خزانه خنک بماند و در حقیقت آب  این چشمه سیستم خنک کننده آن سفید خانه بود .این خزانه ها بسیار بزرگ  و معمولا مقبره سلطنتی هستند و دفینه های بسیاری در آنجا قرار دارد .کورچشمه ، دفینه یابی،دفینه چشمه قدیمی،دفینه آبشار،موجز چشمه

شرکت فلزیاب نانو بازرگان ایران بزرگترین شرکت فروش بهترین فلزیاب های دنیا در ایران

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: کورچشمه ، دفینه یابی،دفینه چشمه قدیمی،دفینه آبشار،موجز چشمه

تاريخ : 27 / 12 / 1402 | | نویسنده : کوروش |

بسیاری از تدفین های ایران باستان بصورت گوردخمه صخره ای انجام شده است که معمولا با پلمپ همراه بوده است . پیدا کردن پلمپ بخش زیادی از راه موفقیت را هموار می‌کند اما آیا روش‌هایی برای شناخت پلمپ واقعی وجود دارد یا همیشه بر اساس حدس و گمان باید کار کرد پلمپ‌های اصلی دارای درزهایی هستند که بر اثر گرما و سرما و تابش نور خورشید درزهای اطراف آن مشخص شده و کاملاً از دور قابل تشخیص می‌باشند که ضریب موفقیت این نوع پلمپ‌ها بسیار بالاست اما بسیاری از پلمپ‌ها به صورت کاملاً آشکار در طبیعت یافت می‌شود که این مدل پلمپ بیشتر نماد پ‌های مخفی در اطراف خود می‌باشد و نباید به آنها دست زد. شرکت فلزیاب نانو بازرگان ایران بزرگترین شرکت فروش بهترین فلزیاب های دنیا در ایرانمهندس بساکی ۰۹۰۱۳۵۴۵۴۱۵

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: پلمپ واقعی،پلمپ دفینه،گوردخمه،قبر صخره ای،

تاريخ : 27 / 12 / 1402 | | نویسنده : کوروش |

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 1251 صفحه بعد

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب تریلر فیلم
  • وب ساح
  • وب احسان
  • وب باشگاه خبرنگاران